ВЧИТЕЛІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ!!!
Інформація для Вас, щоб стати успішним керівником
Молодший шкільний вік сприятливий для того, щоб
закласти основу для вміння, бажання вчитися. Значне місце в мотивації молодшого
школяра посідає оцінка.
Безпосередній зв’язок між оцінкою та знаннями
встановлюють лише деякі учні. Здебільшого діти запевняють, що оцінка радує або
засмучує їх та їх батьків. Не всі діти розуміють зміст оцінки, але більшість
дітей прагнуть працювати на оцінку. У ситуації зіткнення мотивів, коли діти
могли обрати — працювати на оцінку або розв’язувати завдання, що вимагає
розумової активності, міркування, більшість дітей зазвичай обирають завдання на
оцінку.
Оцінка виражає й ступінь знань, і громадську думку про
того, кому її виставлено, тому діти прагнуть до неї не стільки заради знань,
скільки заради збереження й підвищення свого престижу. У зв’язку із цим
молодший школяр може використовувати й неприйнятні шляхи для отримання бажаних
оцінок, схильний до переоцінювання своїх результатів.
За даними Ш. О. Амонашвілі, 78 % учнів початкових
класів, які отримали різні оцінки (крім найвищої), повертаються додому зі школи
незадоволеними, уважаючи, що вони заслужили на вищі оцінки, а вчителі занизили
їх. Інші звикають до своїх невдач, поступово зневіряються у своїх силах і
байдужіють до отримання оцінок...
(Більше читайте на сторінці "Школа вчителя 1-го класу")
Немає коментарів:
Дописати коментар