Ми живемо в суспільстві змін, тому кожна людина вчиться протягом всього свого життя. Саме вчитель початкових класів повинен розвивати у дітей любов до навчання, пізнавальні інтереси, творчі навички, уміння самостійно здобувати знання, бути активними, не пасивними. На порозі НУШ, ми вчителі ставимо перед собою важливе запитання: як же зробити, щоб кожен урок не тільки давав учням певні знання й уміння, але й викликав у них справжній інтерес, щире залучення у навчальний процес. Сьогодні вже неможливо навчати традиційно: у центрі освітнього процесу має бути дитина. Від її активності на уроці, вміння працювати з учителем, однокласниками залежить успіх в опануванні програмового матеріалу. Особливо важливу роль в становленні особистості, розвитку та вихованні дитини відіграє курс природознавства в школі , а відтак, важливим є завдання добору методів навчання для зацікавлення, активізації пізнавальної діяльності учнів.
Як зробити уроки природознавства практично спрямованими?
Саме такій темі був присвячений навчальний семінар для вчителів 3-х класів, який відбувся 28 листопада. Досвідом роботи щодо використання на уроках природознавства дослідів, спостережень, практичних робіт, екскурсій ділилася вчитель початкових класів Плотицької ЗОШ І-ІІст. Кривко Ілона Станіславівна. Усі присутні переконались, що ці методи допомагають зробити урок цікавим, різноманітним, ефективним, щоб діти не втрачали цікавості до здобуття знань, щоб "тягнулися" до пошуку, до дослідження.
Немає коментарів:
Дописати коментар