пʼятницю, 3 серпня 2018 р.

Ранкова зустріч


Ранкова зустріч 1 клас НУШ
Тема: Українцем я зовуся і цим іменем горджуся!
Мета: сприяти виникненню позитивних емоцій у класі; дружніх стосунків між усіма учнями класу, збагатити знання учнів про Батьківщину, виховувати національну гордість, почуття патріотизму.
Хід заняття:
І. Вітання
Ранок. Сонце в небі піднімається.
Наші дітки з усіма вітаються.
- Доброго ранку, – мовим за звичаєм.
Доброго ранку кожному зичимо!
Доброго дня вам, люди, бажаємо
Вечором добрим стрічних вітаємо.
І посміхаються у відповідь люди – 
Добрі слова ж бо для кожного любі!
Вчитель:
- Доброго дня вам бажаю і я,-
Люба і мила моя дітвора! 
– Правда, діти, приємно, коли нас оточують добрі люди, веселі, приємні посмішки?
– Тож давайте і ми дарувати всім свої посмішки і гарний настрій.
– А як називають добру, лагідну людину, яка зігріває всіх своїм гарячим, щирим серденьком? (Сонечко)
(Вчитель прикріплює на дошку усміхнене сонечко) 
– Сьогодні ми з вами будемо вчитися, як стати сонечком для своїх рідних, для друзів, для Батьківщини.
Дівчинка
Сьогодні радісно, щасливо нині
Складаєм дяку вчительці, батькам.
Ми український цвіт, ми – діти України,
І будемо трудитись, вірте нам!
Учитель - Отже, Батьківщина – це та земля, де ти народився і живеш.
– То як називається наша держава, наша Батьківщина? (Україна)
– А ми хто? (українці)
– Ми любимо неньку – Україну і зробимо все, щоб вона процвітала.
– А що ви – маленькі дітлахи можете зараз зробити для України? (Добре вчитись, добре поводитись, нести радість людям)
– А що таке радість? (Це посмішки, гарний настрій)
– Тож давайте дарувати всім посмішки і добрі діла.
(Станемо дружно в коло і затанцюємо нашому сонечку танок)
ІІ. Пісня дня:
Якщо добрий ти
(Сл. М. Пляцковського, переклад О.Лобової, музика Б. Савельєва) 
Дощик босоніж по землі пробіг,
Клени по плечах плескав.
Якщо день ясний – то лунає сміх,
А коли все навпаки – кепсько.
Чуєш, як дзвенять в небі промінці –
Сонячні ясні струни.
Якщо добрий ти – хороше усім,
А коли все навпаки – сумно.
Кожному свою посмішку лиши,
Радість тим, кому важко.
Якщо заспівать – легко на душі,
А коли все навпаки –важко.
ІІІ. Коло друзів:
- Давайте пограємо з сонечком у гру «За що мене можна похвалити» (я даю дитині сонечко, а вони говорять за що хвалити).
ІV. Гра «Так чи ні?» 
Щоб бути гарними школярами потрібно виконувати правила учнів.
- А ви їх знаєте?
- Зараз перевіримо і пограємо в гру. (З’являється Шапокляк)
Я весела Шапокляк, 
У школі вас вітаю! 
Посилаю вам привіт 
І завдання маю. 
Відповідай, коли мастак, 
Єдиним словом «ні» чи «так»! 
Треба гарно вам читати?(Так) 
Треба менших ображати?(Ні) 
На перерві пострибати?(Ні) 
А всі парти пописати?(Ні) 
Друга треба виручати?(Так) 
А треба слухати матусю?(Так) 
Тоді дратуйте хоч бабусю?(Ні) 
У школі вибийте шибки !(Ні) 
Учительці робіть все навпаки!(Ні) 
Брудне взуття носіть у школу!(Ні) 
І книги кидайте додолу!(Ні) 
Завжди старших поважайте!(Так) 
І малюків не ображайте! (Так) 
- Діти, чи хочете друзями моїми стати? 
Я краще за вчительку буду вас навчати. 
Діти: - Ні, не хочемо! 
Шапокляк: - З такими розумненькими і добренькими я й сама не хочу дружити.
Учитель - Молодці! Всі правила для учнів ви знаєте.
- А що потрібно до школи брати ви знаєте?
- Послухайте вірш «Як Микола збирався до школи» і тупочіть., чого брати не потрібно
V. Гра «Хто уважний?»
Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку,
М’яч, граблі, перо, подушку,
На обід м’яку ватрушку
Ще й стільця, стола і парту,
Ще й географічну карту,
Трактора, машину, мило.
Вже й надворі звечоріло.
Сів Микола, дума думку:
– А чи все поклав у сумку?
Учитель – Отже, тепер можна гордо сказати, що ви – діти України – справжні школярі!
– Але найголовніше, щоб ви були справжніми людьми: добрими, чесними, чуйними, не байдужими до чужого горя, а справжніми друзями, готовили завжди прийти на допомогу. Ви, мабуть чули прислів’я: 
Дружній череді вовк не страшний. Гуртом і батька легше бити.
– Як ви їх розумієте?
– Я хочу, щоб наш клас був дійсно як 1 дружна сім’я.
– Що для цього треба робити?
VI. Підсумок
– А тепер погляньте на свої парти. Там лежать промінчики, які подарувало вам наше сонечко.
– Як ви гадаєте, що написане на промінчиках? (Імена дітей)
– Я хочу, щоб кожен з вас засяяв, як цей промінець і ніс людям лиш добро.
– А що цікавого ще ви помітили в промінчиках? (Жовто-блакитні)
– Це колір нашого прапора - символа України.
– Що означать ці кольори?
– А який другий символ України? (Гімн)
– Третій символ України? ( Герб.)
– Ось і закінчилося наше заняття.
– Ми навчилися бути сонечками і гідними дітьми України.
А це сонечко залишиться нам на згадку і буде зігрівати кожного із вас своїм теплом .
VІІ. Побажання дня:
– Я всміхаюсь сонечку:
– Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці –
Хай вона росте!
Я всміхаюсь дощику:
– Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся –
Зичу всім добра!
(Джерело: інтернет)


Немає коментарів:

Дописати коментар