У початковий період навчання дитини у
першому класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду.Створення сприятливого середовища для
адаптації дитини до систематичного навчання забезпечуватиме їй подальший
розвиток, успішне навчання та виховання.
Основною новацією у практиці діяльності 1-х
класів закладів загальної середньої освіти є структурування змісту початкової
освіти на засадах інтегративного підходу
у навчанні. Дидактичний зміст
процесу інтеграції полягає у взаємозв’язку змісту, методів і форм роботи.
Відповідно інтеграцію навчального матеріалу з різних навчальних предметів
здійснюють навколо певного об’єкту чи явища довкілля або навколо розв’язання
проблеми міжпредметного характеру, чи для створення творчого продукту тощо.
Однією з оптимальних моделей інтеграції у початковій школі є інтеграція навколо
соціокультурної теми/проблеми під час тематичних днів/тижнів. Створення єдиного
для навчальних предметів тематичного простору дозволяє уникнути дублювання
інформації у змісті різних навчальних дисциплін та, водночас, розглянути
аналогічний матеріал одночасно з різних боків, за допомогою різних дидактичних
засобів. Таким чином забезпечуються збалансованість у сприйманні інформації
різних освітніх галузей, психологічно комфортна атмосфера навчальних занять.
( Детальніше на сторінці "1 клас НУШ")
Немає коментарів:
Дописати коментар