17 січня
Кабмін України видав розпорядження щодо додаткових заходів підвищення кваліфікації
педагогічних працівників у 2018 році.
ХТО МАЄ
ПІДВИЩИТИ КВАЛІФІКАЦІЮ У 2018 РОЦІ?
– вчителі
початкової школи, які
навчатимуть учнів перших класів у 2018/19 і 2019/20 навчальних роках;
– заступники
директорів закладів загальної
середньої освіти з навчально-виховної роботи у початкових класах;
– вчителі
іноземних мов, які
навчатимуть учнів перших класів у 2018/19 навчальному році;
– вчителі
закладів загальної середньої освіти (класів), в яких діти навчаються мовами національних
меншин.
ГРАФІКИ, ЗА
ЯКИМИ ПРОВОДИТИМУТЬСЯ ЗАХОДИ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Згідно з
розпорядженням Кабміну, обласні та Київська міська держадміністрація повинні:
-погодити та
оприлюднити до 30 січня 2018 року розроблені закладами післядипломної педагогічної
освіти графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
-подавати
Міністерству освіти і науки щокварталу до 10 числа наступного місяця інформацію
про кількість педагогічних працівників, які пройшли підвищення кваліфікації
відповідно до цього розпорядження.
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Згідно з Типовою освітньою програмою організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти (Наказ МОН № 36 від 15.01.2018 року), цільовою аудиторією є учителі початкових класів закладів освіти різних типів і форм власності.
Згідно з Типовою освітньою програмою організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти (Наказ МОН № 36 від 15.01.2018 року), цільовою аудиторією є учителі початкових класів закладів освіти різних типів і форм власності.
ПРОФІЛІ
БАЗОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
–
професійно-педагогічна компетентність;
–
соціально-громадянська компетентність;
– загальнокультурна
компетентність;
–
мовно-комунікативна компетентність;
–
психологічно-фасилітативна компетентність;
–
підприємницька компетентність;
–
інформаційно-цифрова компетентність.
ЯК
НАВЧАТИМУТЬ?
Типова освітня програма передбачає очно-дистанційну форму навчання.
Типова освітня програма передбачає очно-дистанційну форму навчання.
Дистанційна
форма навчання
відбувається шляхом проходження учасниками дистанційного курсу на сайті студії онлайн-освіти EdEra.
Очна форма
навчання
організовується обласними Інститутами післядипломної педагогічної освіти.
ТРИВАЛІСТЬ
НАВЧАННЯ
Типова освітня програма передбачає обов’язкову і вибіркову частини.
Типова освітня програма передбачає обов’язкову і вибіркову частини.
Обов’язкова
частина складається
з очних сесій (60 годин) та дистанційного курсу (60 годин) і охоплює фахові
навчальні модулі.
Вибіркова
частина передбачає
вільний вибір модулів у очному, очно-дистанційному або дистанційному форматах з
урахуванням індивідуальних потреб педагогів загальною кількістю 30 академічних
годин.
Немає коментарів:
Дописати коментар