середа, 8 лютого 2017 р.

Про методичне об"єднання вчителів , що працюють з 1-ми класами



                        Всі здорові люди люблять життя
                                           Генріх Гейне          
                                                                              
Вивчення проблем здоров’я дітей у наш час набуває особливої актуальності. Про це свідчить статистика стану здоров’я школярів, яка сьогодні є досить невтішною. З різних причин кількість хворих дітей у нашій державі зростає. Велике значення в цьому відіграє погіршення та нестабільність соціально-економічної, екологічної ситуації в суспільстві, незадовільні умови життя частини населення, що знижує адаптивні можливості дитячого організму та його опірності до дії різних шкідливих факторів. Це призводить до того, що 10% дітей закінчують школу умовно здоровими, інші, вже в підлітковому віці мають хронічні захворювання (42%), погіршуються показники фізичного та розумового розвитку.
      Результати медичних, психолого-педагогічних досліджень показують, що кожна третя дитина, яка приходить до першого класу, має ті чи інші відхилення у стані здоров’я. Разом з тим, ранній початок систематичного навчання, значна інтенсифікація навчального процесу спричиняють збільшення навантаження на функціональні можливості організму дітей.
    Головне завдання реалізації  здоров’язбережувальної компетентності – вплинути педагогічними методами на свідомість та поведінку учнів шляхом розвитку життєвих навичок, сприятливих для здоров’я, безпеки та гармонійного розвитку учня. Сучасний вчитель має розуміти, що всіх наук не вивчиш, а здоров’я учнів – треба зберігати, допомагати стати впевненою та щасливою людиною. Саме з цією метою для вчителів, що працюють з 1-ми класами , 08.02.2017р. проведено методичне об’єднання з проблеми “Здоров’язберігаюча компетентність освітнього процесу в початковій школі, підтримка рухової активності молодших школярів” . У роботі методоб’єднання взяла участь лікар, зав.ОМК Тернопільського обласного фізкультурного диспансеру Левенець В.Г., яка розповіла про методи та прийоми здоров’язбережувальних технологій, розучила з учителями комплекси ЗРВ, фізкультхвилинки, вправи зорової та пальчикової гімнастик тощо. Педагоги взяли участь укруглому столі”, де обговорили вимоги до якісного уроку в умовах здоров’язбережувальної педагогіки.






Немає коментарів:

Дописати коментар