Всі здорові люди люблять життя
Генріх Гейне
Вивчення проблем здоров’я дітей у наш
час набуває особливої актуальності. Про це свідчить статистика стану здоров’я
школярів, яка сьогодні є досить невтішною. З різних причин кількість хворих
дітей у нашій державі зростає. Велике значення в цьому відіграє погіршення та нестабільність соціально-економічної, екологічної ситуації в суспільстві, незадовільні умови життя частини населення, що
знижує адаптивні можливості дитячого організму та його
опірності до дії різних шкідливих факторів.
Це призводить до того, що 10% дітей закінчують школу умовно здоровими, інші,
вже в підлітковому віці мають хронічні захворювання (42%), погіршуються показники фізичного та розумового розвитку.
Результати медичних,
психолого-педагогічних досліджень показують, що кожна третя дитина, яка
приходить до першого класу, має ті чи інші відхилення у стані здоров’я. Разом з
тим, ранній початок систематичного навчання, значна інтенсифікація навчального
процесу спричиняють збільшення навантаження на функціональні можливості
організму дітей.
Головне завдання реалізації здоров’язбережувальної компетентності –
вплинути педагогічними методами на свідомість та поведінку учнів шляхом
розвитку життєвих навичок, сприятливих для здоров’я, безпеки та гармонійного
розвитку учня. Сучасний вчитель має розуміти, що всіх наук не вивчиш, а
здоров’я учнів – треба зберігати, допомагати стати впевненою та щасливою
людиною. Саме з цією метою для вчителів, що працюють з 1-ми класами , 08.02.2017р.
проведено методичне об’єднання з проблеми “Здоров’язберігаюча компетентність
освітнього процесу в початковій школі, підтримка рухової активності молодших
школярів” . У роботі методоб’єднання взяла участь лікар, зав.ОМК
Тернопільського обласного фізкультурного диспансеру Левенець В.Г., яка
розповіла про методи та прийоми здоров’язбережувальних технологій, розучила з
учителями комплекси ЗРВ, фізкультхвилинки, вправи зорової та пальчикової
гімнастик тощо. Педагоги взяли участь у “круглому столі”, де обговорили
вимоги до якісного уроку в умовах здоров’язбережувальної педагогіки.
Немає коментарів:
Дописати коментар