четвер, 7 травня 2020 р.

Як давати зворотній зв"язок онлайн?

 Одним із викликів дистанційного навчання є зміна комунікацій: невербальні комунікаційні сигнали, до яких ми звикли в традиційному класі, вже не існують онлайн. Проста усмішка для заохочення або кивок головою на знак згоди потрібно змінювати на інші засоби, навіть такі як смайлики в текстовому повідомленні.
Момент зворотного зв'язку є особливо цінним під час дистанційного спілкування, адже він фактично замінює взаємодію у живому навчальному процесі. Важливо коректно надати зворотний зв'язок і своїм колегам щодо їхньої діяльності, і учням на їхні домашні завдання, і батькам щодо успішності їхньої дитини. Тож зібрали для вас поради, як покращити навички зворотного зв'язку 👇
📝 Установіть чіткі очікування.
Поясніть правила взаємодії, встановіть час роботи й терміни виконання завдань, а також оберіть час для запитань, індивідуальних розмов (за потреби) - це допомагає учням бути обізнаними та мінімізує непорозуміння. Встановлюючи чіткі очікування та даючи конкретні завдання, ви значно економите час.
🌟 Персоналізуйте свій відгук.
Враховуючи ситуацію у світі, кожен відчуває себе віддаленими. Один з найкращих способів запобігти почуттю ізоляції, "виключеності" з освітнього процесу - робити зворотний зв'язок персоналізованим. Простий момент, як-от використання імені під час написання відгуку, також допомагає підтримувати зв’язок. Залиште ці фрази (типу "Непогана робота") осторонь та надайте зворотній зв'язок, адаптований до можливостей кожного учня, щоб максимізувати його потенціал.
💬 Робіть зворотний зв'язок конкретним, збалансованим і вчасним.
Постарайтеся збалансувати і похвалу, що добре вдалися учневі, і поради, які місця можна було б покращити (і як). Конкретно вказуйте на "плюси й мінуси" проробленої роботи. І головне не затримуйте свій зворотний зв'язок, адже швидка реакція дає можливість людині за тією стороною екрану зрозуміти, що слід покращити до наступного завдання.
🤳 Пробуйте різні формати відгуку.
Найбільш наближеним до живого спілкування є відео-формат, тож за можливості старайтеся знімати відео-відгуки замість написання довгого повідомлення. Або ж записуйте аудіо. Отримуючи звуковий зворотній зв'язок, учні, як правило, краще розуміють реальний меседж. Наступного разу, коли вам потрібно буде надати складний, глибокий зворотний зв'язок, розгляньте можливість надсилання його в аудіоформаті. Підготуйте свої нотатки до початку запису та завжди починайте з імені співрозмовника.
Завершіть ваш відгук запитанням.
Дослідження показують, що епістемічний зворотний зв’язок (відгук, який включає підказки або запитання для подальшої думки, пояснення чи уточнення) є найбільш корисним. Таким чином ви стимулюєте свого співрозмовника (учня\колегу\батьків учня).
📌 Якщо відчуваєте потребу дізнатися більше про навички якісних комунікацій, переходьте за посиланням і читайте розділ "Командна робота": https://cutt.ly/AyjfM8V
Бережіть себе, залишайтеся вдома та надавайте якісний зворотний зв'язок. Успіхів! 

Немає коментарів:

Дописати коментар