пʼятниця, 1 травня 2020 р.

Що робити освіті під час карантину – відповідає МОН



Міністерство освіти і науки дало відповіді на поширені запитання щодо роботи освітніх закладів під час карантину. Опублікували їх на fb-сторінці очільниці МОН Любомири Мандзій. Нижче подаємо усі відповіді.
– Коли почнуть працювати дошкільні заклади?
Заклади дошкільної освіти відновлять роботу відповідно до урядової дорожньої карти виходу країни з карантину та з урахуванням епідеміологічної ситуації.
– Як відбуватиметься зарахування до 1 класу?
Зарахування до 1 класу буде відбуватися без конкурсу на підставі сканованих копій документів, надісланих до закладу електронною поштою. Оригінали документів необхідно подати після завершення карантинних обмежень. Інформацію про терміни та способи подачі документів засновники мають оприлюднити на вебсайтах своїх закладів. Медичну довідку також можна оформити та подати до навчального закладу після завершення карантину.
– Як оцінювати дітей у 1-4 класах?
Для учнів початкової школи застосовується формувальне, підсумкове оцінювання. У 1-2 класах бальних оцінок не ставимо, а заповнюємо свідоцтво досягнень. Підсумкове оцінювання здійснюється з урахуванням результатів оцінювання в першому семестрі, січні-березні 2020 року та результатів навчання з використанням дистанційних технологій у період карантинних обмежень.
– Як переводити учнів до наступного класу?
Переведення до наступного класу здійснюється на підставі результатів підсумкового (семестрового та річного) оцінювання згідно з рішенням педагогічної ради закладу.
– Як виставляти річне та підсумкове оцінювання дітям, які не мають засобів дистанційного навчання або не виходять на зв’язок?
Семестрове оцінювання для таких учнів має формуватися з урахуванням очного навчання до впровадження карантинних обмежень. Рекомендуємо вчителям зважено і неформально підходити до виставлення оцінок за семестр учням, які з вагомих причин не змогли навчатися дистанційно і пропустили більшість навчальних занять під час карантину.
– Як бути вчителю та школі, якщо батьки учня відмовляються від дистанційної форми освіти під час карантину (аргументують це тим, що вчитель має вчити учня в телефонному режимі)?
У сьогоднішніх умовах ми використовуємо різні технічні засоби для організації освітнього процесу. Якщо учень немає інших технологій, то і звичайний телефонний зв’язок може слугувати інструментом для взаємодії між учителем та учнем.
– Як і коли слід заповнити шкільні журнали?
(Більше на сторінці "Карантин")

Немає коментарів:

Дописати коментар