До уваги вчителів, що працюють з 1-ми класами!
Психологічний супровід соціальної адаптації молодших школярів
Дитина,
вступаючи до школи, повинна бути готовою у фізіологічному і соціальному
відношеннях, тільки тоді вона може досягнути певного рівня розумового і
емоційно-вольового розвитку. Систему взаємовідносин дитини з оточуючим світом і
виділяють показники психолого-соціальної готовності дитини до школи, пов’язані
з розвитком різних видів її відносин: ставлення до дорослого, ставлення до
ровесника, ставлення до самого себе. Тому слід проводити своєчасну діагностику
психологічної готовності школярів як один із головних видів профілактики
можливих труднощів в адаптації до школи, в навчанні і розвитку. Адже шкільна
дезадаптація настає або у випадку психологічного недорозвинення дитини, або за
наявності індивідуальних особливостей, щозаважає соціалізації дитини, її
гармонійному розвитку як особистості таперешкоджає подальшій успішності у
навчанні, загальній соціально-психологічній адаптації.
Отже, з
самого початку навчання учнів у початковій школі і до переходу в середню ланку
головним завданням психологічного супроводу є вивчення та формування показників
соціальної адаптації молодших школярів. У зв’язку з цим визначається система
роботи шкільного психолога з попередження і корекції шкільної дезадаптації
учнів початкових класів, в результаті якої наші учні стають соціально
адаптованими. Система роботи психолога подана на схемі.
Немає коментарів:
Дописати коментар