вівторок, 5 вересня 2017 р.

Вчителям 1-их класів

До уваги вчителів, що працюють з 1-ми класами!


Психологічний супровід соціальної адаптації молодших школярів


Дитина, вступаючи до школи, повинна бути готовою у фізіологічному і соціальному відношеннях, тільки тоді вона може досягнути певного рівня розумового і емоційно-вольового розвитку. Систему взаємовідносин дитини з оточуючим світом і виділяють показники психолого-соціальної готовності дитини до школи, пов’язані з розвитком різних видів її відносин: ставлення до дорослого, ставлення до ровесника, ставлення до самого себе. Тому слід проводити своєчасну діагностику психологічної готовності школярів як один із головних видів профілактики можливих труднощів в адаптації до школи, в навчанні і розвитку. Адже шкільна дезадаптація настає або у випадку психологічного недорозвинення дитини, або за наявності індивідуальних особливостей, щозаважає соціалізації дитини, її гармонійному розвитку як особистості таперешкоджає подальшій успішності у навчанні, загальній соціально-психологічній адаптації.
Отже, з самого початку навчання учнів у початковій школі і до переходу в середню ланку головним завданням психологічного супроводу є вивчення та формування показників соціальної адаптації молодших школярів. У зв’язку з цим визначається система роботи шкільного психолога з попередження і корекції шкільної дезадаптації учнів початкових класів, в результаті якої наші учні стають соціально адаптованими. Система роботи психолога подана на схемі.

(Більше читайте на сторінці "Школа вчителя 1-го класу")

Немає коментарів:

Дописати коментар