Рекомендації щодо здійснення заходів, спрямованих на
організоване завершення навчального року
для учнів 1-4 класів
- · Спланувати кількість та обсяг завдань, щоб запобігти емоційному, ментальному та фізичному перенавантаженню учнів.
- · Забезпечити учням доступ до навчальних матеріалів.
- · Організувати проведення окремих консультацій для учнів, які хворіють.
- · Провести підсумкове річне оцінювання навчальних досягнень учнів, за результатами дистанційного навчання.
- · Завершити навчальний рік відповідно до структури, визначеної закладом загальної середньої освіти.
- · Завершити оформлення шкільної документації, враховуючи класні журнали, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень; Мінімізувати кількість звітної документації з питань організації дистанційного навчання, яку мають подавати вчителі.
- ·
Мінімізувати
кількість звітної документації з питань організації дистанційного навчання
учнів, яку мають подавати вчителі.
- ·
Передбачити
під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 навчальний рік суттєве
збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального
матеріалу за попередній рік.
- · На початку 2020-2021 навчального року організувати проведення вхідного оцінювання учнів.
- · Відповідно до наказу МОН від 30 березня 2020 року № 463, зареєстрованого Міністерством юстиції України 09 квітня 2020 року за № 333/34616, учнів 4-х класів у 2019-2020 навчальному році звільнено від державної підсумкової атестації (далі - ДПА). У відповідних документах про освіту та класному журналі робиться запис «звільнений(а)».
Рекомендації щодо організації оцінювання в умовах дистанційного навчання для учнів 1-4
класів
Оцінювання є невід'ємною частиною процесу
навчання, дистанційне навчання не є винятком.
Для учнів 1-2-х класів
початкової школи застосовується формувальне та підсумкове оцінювання. Для учнів
3-4-х класів початкової школи - поточне, формувальне та підсумкове (тематичне,
семестрове, річне) оцінювання.
Як відбудеться оцінювання в умовах
дистанційного навчання...
Немає коментарів:
Дописати коментар