четвер, 23 листопада 2017 р.

Поради вчителю як розвивати творчі здібності обдарованих дітей

  1. ·   Забезпечуйте сприятливу емоційну ат­мосферу на уроці, адже обдарована дитина набуває емоційного досвіду у процесі взає­модії з людьми.
  2. ·     Дотримуйтеся порядку й дисципліни: обдаровані діти, як і всі інші, мають знати межу припустимої поведінки.
  3. ·      Скеровуйте енергію і творчість обдаро­ваних дітей у потрібному напрямі, щоб їхня праця приносила користь.
  4. ·     У роботі з обдарованими дітьми викорис­товуйте дослідницький метод, це активізує роботу.
  5. ·   Пам’ятайте, що в обдарованих дітей став­лення до школи найчастіше — приховано негативне (програма цікава, але навчальний план не відповідає їхнім вимогам).
  6. ·          Обдаровані не сприймають стандартних форм навчання (їм просто нудно).
  7. ·   У них є невідповідність між фізичним, інтелектуальним і соціальним розвитком (характерний потяг до дітей старшого віку, неможливість стати лідером, бажання бути дорослим).
  8. ·       Вони прагнуть досконалості (потреба в самоактуалізації).
  9. ·         Обдаровані діти часто мають нереалістич­ну мету (завищена самооцінка).
  10. ·   Їм притаманна потреба в увазі дорослих, у безпеці та нетерпимість до оточення, рі­вень інтелектуального розвитку якого значно нижчий.
  11. ·        Тісно співпрацюйте з батьками, щоб роз­винути здібності дитини.


 (Більше читайте на сторінці "Нова українська школа")

Немає коментарів:

Дописати коментар