пʼятницю, 2 червня 2017 р.

Про Всеукраїнський інтернет-марафон для вчителів



До уваги вчителів!

Всеукраїнський інтернет-марафон для вчителів

20-21 червня 2017 року відбудеться Всеукраїнський інтернет-марафон «Досвід успішних реформ естонської й фінської освіти для України. Європейський контекст» за участю міжнародних спікерів.
Інтернет-марафон проводиться Видавничою групою «Основа»в межах Програми спільної роботи Міністерства освіти та Академії педагогічних наук з проблем «Управління сучасним загальноосвітнім навчальним закладом».
Учасники заходу мають можливість обрати з 16 тем вебінарів найближчу до своїх потреб. Серед топ-тем організатори марафону пропонують обговорити теми:
  • «Компетентні й мотивовані викладачі та директори шкіл». Програма підготовки та підвищення. Оцінювання вчителів і директорів. Як міністерство підтримує директорів та вчителів;
  • «Молодша школа — безоцінне оцінювання». Як оцінювати без виставляння оцінок? Що вдалого в цій системі і що дається важко? Ставлення батьків та почуття учнів;
  • «Рівні освітні можливості для дітей з різним рівнем здібностей і старанності. Кейс сільської школи». Сільська школа — реальна конкуренція школі великого міста. Умови для розвитку і реалізації здібних дітей. Діти з особливими потребами у звичайній школі;
  • «Директор школи задля втілення в реальність мрій учителів та учнів».    Організація мовного занурення (вивчення естонської мови в школі з російською мовою викладання). Зв'язок школи з університетом. Утілення інновацій.
Для участі у Всеукраїнському інтернет-марафоні необхідно заповнити заявку.
Також учасники можуть замовити сертифікат про підвищення кваліфікації, внесений до бази даних слухачів курсів підвищення кваліфікації ДВНЗ «Університет Менеджменту освіти» НАПН України. Напередодні марафону на ваш e-mail буде надіслано посилання для входу на вебінар. У день заходу учасникам необхідно буде інтернет-з’єднання та навушники перебувати у відповідний час.
Питання щодо участі у марафоні можна надсилати на адресу marafon.osnova@gmail.com.

Немає коментарів:

Дописати коментар