неділя, 2 квітня 2017 р.

Про підтримку Нової української школи та розвиток інклюзивної освіти



Нацрада реформ підтримала Нову українську школу та розвиток інклюзивної освіти
Чергове засідання Національної Ради Реформ було присвячене темі освіти, безпеки та благополуччя дітей. Парламенту рекомендовано прискорити розгляд у другому читанні законопроекту про освіту, а також про інклюзивну освіту.
Президент наголосив на тому, що питання освіти – перший пріоритет для реформування держави. “Україна успадкувала від радянського періоду розгалужену мережу загальноосвітніх закладів, яка потребує оновлення, аби відповідати сучасним нормам”, - зазначив він. 
Крім того, Порошенко підкреслив, що фінансування інклюзивної освіти та освіти дітей-сиріт має відбуватися за принципом "гроші йдуть за дитиною".
Як повідомляється, найближчим часом уряд спільно з уповноваженим президента з прав дитини розроблять план дій з реформування системи інтернатів.
"Українська освіта, як 50 або 70 років тому, до цих пір орієнтована на накопичення знань. І це в той час, коли цивілізований світ орієнтується на вміння застосовувати знання на практиці. Вміння швидко навчатися. Уміння співпрацювати в команді. Вміння швидко вирішувати проблеми, а не чекати готових інструкцій ", - зазначила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час засідання Нацради реформ. 
Пілотний проект інклюзивної середовища вже стартував в 19 школах Запорізької області. У 2017 році до ініціативи приєдналися Дніпропетровського, Житомирська та Хмельницька області. 
"106 тис. дітей ізольовані і страждають в закритих інтернатах, залишених Україні в спадок від радянської системи виховання. 90% дітей-сиріт інтернатів не готові до самостійного життя, не можуть інтегруватися в суспільство і потребують постійної допомоги держави", - повідомив уповноважений президента України з прав дитини Микола Кулеба.
За словами Кулеби, тільки виховання дитини в сімейному оточенні буде позитивно впливати на формування його особистості, почуття власної гідності, збереження здоров'я і гармонійного розвитку.

Немає коментарів:

Дописати коментар