четвер, 21 квітня 2016 р.



Ю. Федорченко: головне у реформі - почути дитину
(Юрій Федорченко, кандидат філософських наук, незалежний освітній аналітик-консультант)

В шкільній реформі  стратегічне завдання полягає в тому, щоб побачити та почути дитину, учня. Я б пропонував нам думати послідовно. Ставив би собі послідовні запитання, починаючи з обговорення початкової школи.
- Чи повинні учні в першому класі першого вересня сідати за парти?
- Чи повинні взагалі бути парти в першому (другому) класі?
- Якщо парти повинні бути в першому (другому) класі, то скільки саме їх має бути?
- Чи не мають діти виключно в ігровій формі розпочинати своє навчання в початковій школі?
- Чи не повинна ігрова форма поступово і доволі помірковано доповнюватися іншими формами навчання?
Після відповіді на ці запитання, як б сформулював наступні запитання; більш того, самі відповіді на попередні запитання допоможуть сформулювати наступні запитання.


Немає коментарів:

Дописати коментар