Ю. Федорченко: головне у
реформі - почути дитину
В шкільній
реформі стратегічне завдання полягає в тому, щоб побачити та почути
дитину, учня. Я б пропонував нам думати послідовно. Ставив би собі послідовні
запитання, починаючи з обговорення початкової школи.
- Чи повинні
учні в першому класі першого вересня сідати за парти?
- Чи повинні взагалі бути парти в першому (другому) класі?
- Якщо парти повинні бути в першому (другому) класі, то скільки саме їх має бути?
- Чи не мають діти виключно в ігровій формі розпочинати своє навчання в початковій школі?
- Чи не повинна ігрова форма поступово і доволі помірковано доповнюватися іншими формами навчання?
- Чи повинні взагалі бути парти в першому (другому) класі?
- Якщо парти повинні бути в першому (другому) класі, то скільки саме їх має бути?
- Чи не мають діти виключно в ігровій формі розпочинати своє навчання в початковій школі?
- Чи не повинна ігрова форма поступово і доволі помірковано доповнюватися іншими формами навчання?
Після
відповіді на ці запитання, як б сформулював наступні запитання; більш того,
самі відповіді на попередні запитання допоможуть сформулювати наступні
запитання.
Немає коментарів:
Дописати коментар