пʼятницю, 17 березня 2017 р.

Твір дитини, що викликає сльози

Боляче. Твір дитини, що викликає сльози

Вчителька початкових класів одного разу попросила дітей написати твір про те, що б вони хотіли, щоб Бог зробив для них.
Увечері, коли вона перевіряла роботи, вона натрапила на один твір,
який її дуже засмутив.

У цей момент увійшов її чоловік і побачив її заплаканою.
– Що трапилося? – Запитав він.
– Читай – відповіла вона, простягнувши твір одного хлопчика.

“Господи, сьогодні прошу Тебе про щось особливе: перетвори мене в телевізор.Я хочу зайняти його місце. Хочу жити, як живе телевізор в нашому домі.Хочу мати особливе місце і збирати сім’ю навколо себе.
Щоб мене слухали, не перебиваючи і не задаючи питання, коли я говорю.Хочу бути центром уваги.Хочу, щоб мною займалися, як займаються телевізором, коли він перестає працювати.Хочу бути в компанії батька, коли він повертається додому, навіть втомлений.Щоб моя мама, замість того, щоб ігнорувати мене, йшла до мене,коли залишається одна і сумує.Хочу, щоб хоч іноді, мої батьки залишали все осторонь і проводили небагато часу зі мною.Боже, я не прошу багато … Я тільки хочу жити, як живе будь-який телевізор. ”
– Бідний хлопчик! – Вигукнув чоловік вчительки.
– Що ж це за батьки такі ?!

Вона зі сльозами на очах відповіла:
– Цей твір нашого сина …


1 коментар: