⚡ Одним із викликів дистанційного навчання є зміна комунікацій: невербальні комунікаційні сигнали, до яких ми звикли в традиційному класі, вже не існують онлайн. Проста усмішка для заохочення або кивок головою на знак згоди потрібно змінювати на інші засоби, навіть такі як смайлики в текстовому повідомленні.
Момент зворотного зв'язку є особливо цінним під час дистанційного спілкування, адже він фактично замінює взаємодію у живому навчальному процесі. Важливо коректно надати зворотний зв'язок і своїм колегам щодо їхньої діяльності, і учням на їхні домашні завдання, і батькам щодо успішності їхньої дитини. Тож зібрали для вас поради, як покращити навички зворотного зв'язку 👇
📝 Установіть чіткі очікування.
Поясніть правила взаємодії, встановіть час роботи й терміни виконання завдань, а також оберіть час для запитань, індивідуальних розмов (за потреби) - це допомагає учням бути обізнаними та мінімізує непорозуміння. Встановлюючи чіткі очікування та даючи конкретні завдання, ви значно економите час.
Поясніть правила взаємодії, встановіть час роботи й терміни виконання завдань, а також оберіть час для запитань, індивідуальних розмов (за потреби) - це допомагає учням бути обізнаними та мінімізує непорозуміння. Встановлюючи чіткі очікування та даючи конкретні завдання, ви значно економите час.
🌟 Персоналізуйте свій відгук.
Враховуючи ситуацію у світі, кожен відчуває себе віддаленими. Один з найкращих способів запобігти почуттю ізоляції, "виключеності" з освітнього процесу - робити зворотний зв'язок персоналізованим. Простий момент, як-от використання імені під час написання відгуку, також допомагає підтримувати зв’язок. Залиште ці фрази (типу "Непогана робота") осторонь та надайте зворотній зв'язок, адаптований до можливостей кожного учня, щоб максимізувати його потенціал.
Враховуючи ситуацію у світі, кожен відчуває себе віддаленими. Один з найкращих способів запобігти почуттю ізоляції, "виключеності" з освітнього процесу - робити зворотний зв'язок персоналізованим. Простий момент, як-от використання імені під час написання відгуку, також допомагає підтримувати зв’язок. Залиште ці фрази (типу "Непогана робота") осторонь та надайте зворотній зв'язок, адаптований до можливостей кожного учня, щоб максимізувати його потенціал.
💬 Робіть зворотний зв'язок конкретним, збалансованим і вчасним.
Постарайтеся збалансувати і похвалу, що добре вдалися учневі, і поради, які місця можна було б покращити (і як). Конкретно вказуйте на "плюси й мінуси" проробленої роботи. І головне не затримуйте свій зворотний зв'язок, адже швидка реакція дає можливість людині за тією стороною екрану зрозуміти, що слід покращити до наступного завдання.
Постарайтеся збалансувати і похвалу, що добре вдалися учневі, і поради, які місця можна було б покращити (і як). Конкретно вказуйте на "плюси й мінуси" проробленої роботи. І головне не затримуйте свій зворотний зв'язок, адже швидка реакція дає можливість людині за тією стороною екрану зрозуміти, що слід покращити до наступного завдання.
🤳 Пробуйте різні формати відгуку.
Найбільш наближеним до живого спілкування є відео-формат, тож за можливості старайтеся знімати відео-відгуки замість написання довгого повідомлення. Або ж записуйте аудіо. Отримуючи звуковий зворотній зв'язок, учні, як правило, краще розуміють реальний меседж. Наступного разу, коли вам потрібно буде надати складний, глибокий зворотний зв'язок, розгляньте можливість надсилання його в аудіоформаті. Підготуйте свої нотатки до початку запису та завжди починайте з імені співрозмовника.
Найбільш наближеним до живого спілкування є відео-формат, тож за можливості старайтеся знімати відео-відгуки замість написання довгого повідомлення. Або ж записуйте аудіо. Отримуючи звуковий зворотній зв'язок, учні, як правило, краще розуміють реальний меседж. Наступного разу, коли вам потрібно буде надати складний, глибокий зворотний зв'язок, розгляньте можливість надсилання його в аудіоформаті. Підготуйте свої нотатки до початку запису та завжди починайте з імені співрозмовника.
❓Завершіть ваш відгук запитанням.
Дослідження показують, що епістемічний зворотний зв’язок (відгук, який включає підказки або запитання для подальшої думки, пояснення чи уточнення) є найбільш корисним. Таким чином ви стимулюєте свого співрозмовника (учня\колегу\батьків учня).
Дослідження показують, що епістемічний зворотний зв’язок (відгук, який включає підказки або запитання для подальшої думки, пояснення чи уточнення) є найбільш корисним. Таким чином ви стимулюєте свого співрозмовника (учня\колегу\батьків учня).
📌 Якщо відчуваєте потребу дізнатися більше про навички якісних комунікацій, переходьте за посиланням і читайте розділ "Командна робота": https://cutt.ly/AyjfM8V
Бережіть себе, залишайтеся вдома та надавайте якісний зворотний зв'язок. Успіхів! ❤
Немає коментарів:
Дописати коментар