Школа вчителя 1 класу

Форми і методи роботи з обдарованими дітьми 
Порівняльна характеристика: талановитий - обдарований
Проблеми обдарованості молодшого школяра
Анкета для вивчення здібностей учнів
Адаптація дитини до умов навчального середовища
Психологічний супровід соціальної адаптації молодшого школяра
Інформація для вас, щоб стати успішним керівником
 Формування здоров"язбережувальних компетентностей учнів молодшого шкільного віку
Формування здоров"язбережувальних компетентностей учнів на уроках
Використання інноваційних технологій, спрямованих на збереження та зміцнення здоров"я дітей, в сучасних освітніх закладах
Формування здоров"язбережувальної компетентності учнів початкових класів
Презентація до вебінару "Активізація пізнавальної діяльності на уроках природознавства у 1 класі"
Конспект уроку з природознавства у 1 класі (Шелінгович Р.І.) 
Презентація до уроку з природознавства у 1 класі (Шелінгович Р.І.) 
 Методичні рекомендації щодо роботи за Букварем М.Захарійчук
Методичні рекомендації щодо роботи за Букварем М.Вашуленка
Педагогічні умови формування в учнів перших класів навичок письма
Формування мовленнєвої компетентності першокласника
Формування у першокласників навичок письма
Вебінар "Перший клас: синдром радості чи смутку"
Адаптація першокласника до школи 
Дай руку, першокласнику! Всеукраїнська акція 
Готовність та адаптпція першокласника до навчання у школі (метод.бюлетень) 
Першокласникам домашні завдання не задаються 
Поради психолога вчителю 1 класу
Навчально-методичне забезпечення природознавства у 1-2 класах
Спостереження як основний метод вивчення природознавства в початковій школі.
Рекомендації щодо облаштування ігрової кімнати для учнів 1 класу

Немає коментарів:

Дописати коментар